malinobagheera

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Malin Grotherus - 2 oktober 2011 16:37

Hejsan!

Igår var jag i Vallentuna då det var den andra Elit omgången, som anårdnades av Stora Wäsbys FRK.

  •  Klasserna var Lagtävlans Programet och  LA:P1.
  • I Aros lag startade: Jag o Bagheera, Lovisa o Dollar, Saga o Fanny och Stephanie o Tequila.
  • Och så klart hade vi med våran så kallade "Maskot" Malin Lönn :)
  • Vi kom 4 bland 7 lag.
  • Och så var Filippa och Kattis där :)

 I första klassen så gick det sådär.Bagge var spänd och så men det gick helt OKEJ :)

57.**%

I Lagklassen gick det mycketbättre men vi har fortfarande lite problem med våra öppnor.  Vi fick 60.14 Ahhhh.....jag är så himla nöjd med min lilla bus ponny :D

Och ett STORT Bravo till alla i laget!!!! Ni är så duktiga !

//Kramiz Malla och Bagge

Nu ska jag åka till stallet och skritta på Bagge och så ska vi börja vänja in busen vi klippmaskinen...Ha det bra ska försöka lägga upp lite bilder snart :)



Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards