malinobagheera

Alla inlägg under augusti 2011

Av Malin Grotherus - 30 augusti 2011 19:24

Sitter i bilen påväg hem från träningen för nina. Det va jätteroligt :) Jag hoppas att det fortsätter så här :D Vi gjorde lite skritt övningar för att förbättra skritten, öppnor i slutor mycket framåt och så skriver nr när jag kommer hem.//malin och bästa Bagheera

Av Malin Grotherus - 28 augusti 2011 20:51

  Här är Protokollet jag fick när jag kom 2:a på 87.5% Ja ni ska få se lite bilder jag ska bara orka ladda upp dem och filmen ;)

Kram Malin och Baggen

Av Malin Grotherus - 27 augusti 2011 21:51

Idag har jag vait på StallHall Mästerskapet. Som är en tävling där man inte bedömer hur hästen går. Man bedömer klädsen, utnyttjande av konorna och bommarna på banan samt GLÄDJEN :) JAG KOM 2:A ! :) (Etta kom fina Alexandra och Coriander N med Hawaii tema)

Jag ska försöka lägga in filmen och lite bilder imorgon :)

Kramis Extremt Glada Prinssesan Malin och Djungelbokens Bagheera

Någon som kan gissa vad vi hade för tema ???? ;)

Av Malin Grotherus - 24 augusti 2011 17:35

Jaja haha.. vi ser tävlingen som en upplevelse och något vi kastar i soptunnan jag skriver lite kort då jag har ont i huvudet och ¨så...


Det gick superbra på framridningen han var pigg och rolig att rida :D som alltid :D

Men när jag kom in på banan blev det lite för mycket för lillen :/ Han fick nog lite för mycketmat och lite motion dagarna innan. för att det regnade så jag kunde inte rida på banan och då blir det så :/ 51.**% inte illa ;)


Nästa klass red jag fram lite längre så han inte skulle vara så pigg inne på banan och det blev bättre :) Med en helt OK ritt fick jag låga poäng faktiskt så illa var det inte JAg tycke det var lågt 55.''% Men jaja dommaren var lite ojämn i sin bedömning ;/


Jaja, nu kastar vi den här tävlingen i papper...

Kram Malin och Bagge bus :)

Av Malin Grotherus - 20 augusti 2011 13:32

Hej!

Idag har jag och mamma varit och fixa lite nya grejer som behövs till tävlingen :)

Från Hööks:

En regnjacka som man kan vika ihop satt den får platts i ett jätte litet fodral super att ha i bilen :)


Och 2 röd/rosa massage borstar ska testa villken som är bäst haha kunde inte bestämma mig..(Den rosa är från Sporren)


Nummerlapp behöver en ny min har gått  sönder ;)

En ny förpackning med hårnät kan vara bra då de ofta går sönder :)


            

Ska ut till stallet i EM/kväll och börja putsa på Bagheera och alla grejer..Kanske bloggar lite när jag kommer hem i kväll ;)

//Kramiz Malla och Bagge :D

Av Malin Grotherus - 20 augusti 2011 13:22

I torsdags så tränade jag för Ulrika Pernler och det var superroligt vi var på jälla jag red upp programet och det gick SUPER! Jag var supernöjd med bagheera han var jätteduktig man känner att han vill ! :D Hoppas att det går lika bra på Söndag :)

//Malin och Baggen

Av Malin Grotherus - 17 augusti 2011 18:11

Kolla på Länken :)

http://www.sportwire.se/uppland/uppsala/ridsport/artikel/sandra-laddar-infor-dm-i-dressyr

Lycka till Sandra och Fiona den sista tiden som ponny :D

//Malin :)

Av Malin Grotherus - 16 augusti 2011 22:28

För ett år sedan idag så red jag min första LA:1 a på min förra ponny Bernard. I helgen startar jag min forsta LA:P2 och förra helgen gjorde jag mitt första nationella kval ... Det känns lite konstigt.... ja inte så roligt inlägg men jaja..

//Malin

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards