malinobagheera

Alla inlägg under december 2012

Av Malin Grotherus - 31 december 2012 21:54

Av Malin Grotherus - 29 december 2012 01:11

Harry Potter och halvblodsprinsen gick på TV och eftersom det inte fanns ngt bättre och så är man ju lite inne i det. När jag var liten älskade jag filmerna spelen kunnde trollformler och vilka smaker berty bots bönor hade.andra anledningen är ju att bästa vännen är heeeeelt insatt kan allt vet allt och ibland har jag svårt att hänga med bär hon ska prata om något från HP .. Har hunnit kolla in lite the closer och glee också.
Men nu borde jag försöka sova.. Ska inte läsa något i kväll men jag har precis börjat på en ny som jag fick i julklapp ( fick 2 böcker i julklapp den första tog 1,5 kväll att läsa ut ) men här är den jag har börja lite smått på..

Av Malin Grotherus - 28 december 2012 14:23

...

Av Malin Grotherus - 28 december 2012 13:28

På g till stallet för träning :) Ska bli jätteroligt att träna för Nina har inte träffar henne på läääännge ! Vi ska öva lite på kuren ska vara tyskt y så det ska uttalas som [ kyren] ungefär ;) ska bli roligt dock borde jag nog ha kommit på lite förslag på några rörelser...jag får tänka ut några i bilen !
Hoppas att baggen är pigg o glad så kan nog det här bli jättebra :D
Solen skiner och humöret är på topp nu kör vi !!!

Av Malin Grotherus - 27 december 2012 16:37

En ny dammsugare för våran gick sönder innan jul så vi fick använda en som vi har haft till typ husvagnen och lite sånt....och den har inte blivit spc mycket använd..När vi började använda den förstod jag varför ! Den låter heeeeeeelt hemskt man kan ju tro att jorden håller på och gå under! Skulle inte har förvånat mig om grannarna sa " hmm undra om Magnus och Mia håller på och bygger om ???"
Såååå mycket låter den !
Så nu ska en ny införskaffats och vi ska kolla på en som heter ultrasilence som ska vara x-tra tyst :)
Ska ut till Baggen ikväll se vad ska göra idag...

Av Malin Grotherus - 27 december 2012 16:37

En ny dammsugare för våran gick sönder innan jul så vi fick använda en som vi har haft till typ husvagnen och lite sånt....och den har inte blivit spc mycket använd..När vi började använda den förstod jag varför ! Den låter heeeeeeelt hemskt man kan ju tro att jorden håller på och gå under! Skulle inte har förvånat mig om grannarna sa " hmm undra om Magnus och Mia håller på och bygger om ???"
Såååå mycket låter den !
Så nu ska en ny införskaffats och vi ska kolla på en som heter ultrasilence som ska vara x-tra tyst :)
Ska ut till Baggen ikväll se vad ska göra idag...

Av Malin Grotherus - 25 december 2012 18:57

Baggen var duktig idag. Jag kunde lägga honom i en rund och fin form han var lite stelare i vä sida än i hö där han var precis som jag vill ha honom. Traven var jättebra galoppen blev bättre när jag hade ridit en stund och skritten var överaskande bra ! :) Lillen provade ren-luvan han fick av pappa förra året. Jag fick ta på den men han var inte jätte nöjd med att ha den på sig. Gullgubben !
KRAM Malin och Baggen

Av Malin Grotherus - 25 december 2012 15:16

Ja som ni vet är jag på väg till stallet det är klass 1 varning men just nu är det lugnt.. Julafton igår och det var jätte mysigt ! Nu ska jag ut och jul mysa med min ponny se om han vill ha sin ren mössa. Kommer inlägg om vad jag fick senare ikväll eller imorgon det beror på men ni kanske kan gissa en sak som jag fått om jag visar den här bilden

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards