malinobagheera

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Malin Grotherus - 7 december 2012 17:18

Haft en dag som liknar en berg och dalbana ! Morgonen var rätt hemsk vet inte riktigt hur det gick på tyska provet ....


Men sen kom favo ämnet Idrott (dock är det dans just nu men men )Vi fick dansa shottis som jag ska öva på för det gick inte så bra ! Sen var det en sorts line- danse som var jätterolig när vi fick till det ! 


När vi hade dansat en stund fick vi tillbaka våra prov gissa om jag var nervös ! När hon sa mitt namn tog jag upp pappret och gick till väggen och öppnade pappret ! Lättnaden när jag såg att det var bra var bara världens bästa känsla !!! Sen tog det några sek innan jag verkligen fattade hur bra det var ! JAG HADE JU FÅTT ETT A !!!!


Efter idrotten bytte jag snabbt om till en klänning och gick på våran nobel-luch....

Det som var värst var nog att det var bordsplaceringar och det hade blandat alla klasser ! Jag hamnade på ett hörn och jag kännde typ 1 som jag nästan kunde prata med .. Och när vi hade satt oss ner så kom det tre lärare som satte sig där ! OCh de skulle försöka få oss att prata tror jag -_- Det gick inte så bra det var lika tyst iallafall ! *suck*


Efter det skulle vi gå till Aulan där det skulle delas utt lite priser : Några i min HK grupp fick pris för "Bästa vett och Etikett" GRATTIS !  och så var det ett novell pris och ett design pris !  Efter det så fick vi kolla på en komedi på Nobel. Det var lite små roligt(bättre än vad jag trodde)..


Efter det fick vi gå hem och jag tog sällskap med Emma G och Christoffer (Frida är i London den lyckosten! )

Nu sitter jag kollar på lite Kürer och lyssnar på musik ! Kollar in alla sociala hemsidor så som bloggar och facebook mm....Ska dra ut till Baggen om en stund det ska bli härligt att komma till stallet !!!

KRAM Malin       



Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards