malinobagheera

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Malin Grotherus - 17 december 2012 22:43

Ja nu börjar det att närma sig jul och det är härligt ! Får lov på torsdag sååååå härligt ! Då hinner jag göra allt det där jag sa att jag skulle göra då som jag antagligen ändå inte kommer att göra *suck*

Menn Innan det är det juldans ! Ska bli roligt det är en mycket rolig tradition på våran skola, då alla klasser samlas i gympasalen och dansar massor med olika danser tex. Ploka, bugg, schottis (stavning?), vals och sen massor med byta partner danser ! Det är super-roligt, alltid jättevarmt och alla dansar (ja nästan alla ) och är GLADA ! Ett bra avslut på terminen ! 


Men jag har också kommit på att jag ska köpa lite julklappar...här kör vi sista minuten men det är lite mysigt! Tror att jag ska dra med mig bror upp på stan och hitta lite klappar samt få ett hum om vad han skulle vilja ha... Till honom har jag faktiskt en reserv plan om det skulle bli akut !

Har fått lite tips från Emma och det var jättebra ! Förstår inte hur hon redan är klar med alla klappar innan många av oss andra inte ens har hunnit tänka på det ! 


Det är så mysigt att sitta och lacka paketen när man har slagit in dem. För er som inte vet vad lacka är så ska jag berätta:


Hoppas att ni fattade mitt lilla inlägg om julen och fler kommer att komma då det lackar mot jul    

Kramar Malin


Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards