malinobagheera

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Malin Grotherus - 12 december 2012 22:37

Har varit ut till Baggen idag :) Red inte eftersom han fick nya skor idag. Jag brukar inte rida samma dag som hästarna blir skodda eftersom det är lite anorlunda för dem + att baggen brukar få ha den dagen som vilodag... 


Borstade även om boxgrannen lite eftersom vi skulle ta hand om honom hans skulle få sin tappsko påslagen av vår hovslagare eftersom han inte kan gå utan skor för att han är halt då ... Men han var jättelugn och stod helt stil när jag borstade och höll på.. Satte på BackonTracken för att han var liten varm i ett ben (det där han hade tappskon).


Baggen blev borstad och fixad myste lite med honom ! Fick till och med gnugga lite på öronen !! WoW !!1 ( Han är inte så förtjust i det i vanliga fall!) Gullet ! 


Nu sitter jag och slösurfar lite ska ta och gå upp och borsta tänderna innan man plockar fram lite kläder och sånt till imorgon då jag tror att det blir en liten färd in till staden.....eftersom vi går jättekort imorgon!!!

Bjuder på lite:



Kram Malin  


Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards