malinobagheera

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Malin Grotherus - 5 december 2012 22:21

Har varit i skolan på eftermiddagen och övat på musikalen! kom hem kl 5 eftersom det tar typ 15-20 min att gå den sträckan som tar 5-10 min på sommaren !!! Det har snöat typ 35cm idag!! Kunnde inte åka ut till Baggen för hon som har stallet ringde mamma och sa att det fixar allt för att vi troligtvis skulle köra fast om vi försökte ta oss ut !

Det gick helt okej på generalrepet förutom att det blev ngt fel på de trådlösa mickarna *suck* !!! 

Jag och frida har typ panik under musikalen och hatar den dumma DVD spelaren som lever sitt egna liv !!1 + att vi ska hinna byta skiva och fixa det vi ska göra ändå på typ 2 min!!!! + att det inte är en bra arbetsmiljö att sitta i drag och med jämna mellanrum få snöflingor på sig !!!! Jättenervig inför imorgon tänk om det blir jättefel och så kommer alla bli sura :( HJÄLP MIG!!! 

Nu ska jag försöka hitta lite kläder till imorgon och till på fredag ! Samt att jag ska försöka  plugga lite till tyska provet!!! Och så borde jag städa lite med bläääää orkar inte !!!!!

Håll tummarna för mig imorgon 

KRAM Malin <3



Av Malin Grotherus - 5 december 2012 22:21

Har varit i skolan på eftermiddagen och övat på musikalen! kom hem kl 5 eftersom det tar typ 15-20 min att gå den sträckan som tar 5-10 min på sommaren !!! Det har snöat typ 35cm idag!! Kunnde inte åka ut till Baggen för hon som har stallet ringde mamma och sa att det fixar allt för att vi troligtvis skulle köra fast om vi försökte ta oss ut !

Det gick helt okej på generalrepet förutom att det blev ngt fel på de trådlösa mickarna *suck* !!! 

Jag och frida har typ panik under musikalen och hatar den dumma DVD spelaren som lever sitt egna liv !!1 + att vi ska hinna byta skiva och fixa det vi ska göra ändå på typ 2 min!!!! + att det inte är en bra arbetsmiljö att sitta i drag och med jämna mellanrum få snöflingor på sig !!!! Jättenervig inför imorgon tänk om det blir jättefel och så kommer alla bli sura :( HJÄLP MIG!!! 

Nu ska jag försöka hitta lite kläder till imorgon och till på fredag ! Samt att jag ska försöka  plugga lite till tyska provet!!! Och så borde jag städa lite med bläääää orkar inte !!!!!

Håll tummarna för mig imorgon 

KRAM Malin <3



Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards