malinobagheera

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Malin Grotherus - 3 december 2012 22:51

Jag borde börja leta efter ett par mjukisbyxor till imorgon eftersom min kära klass har kommit på att alla ska ha mjukis byxor på sig en dag ! Men jag känner att jag vill inte leta efter mjukis byxor jag vill helst ligga kvar i  min varma säng ! Men jag måste

  1. Leta efter mjukisar
  2. Gå upp och borsta tänder 

Sen måste jag komma ihåg

  1. Skicka Retoriktalet till min G-mail
  2. Skicka NO:n till min NO lärare
  3. Ta med ett gott humör till skolan imorgon och peppa inför retorik talet!!!!!!
  4. SOVA och ANDAS!!1
Av Malin Grotherus - 3 december 2012 22:07

Om du inte vet vad det är klicka in så får du veta !





Jag ska börja knyppla på slöjden det betyder att man sitter med en sån här kudde ni ser under och så snurrar man och lägger man trådarna på olika sätt för att skapa en spetts kant!!

Nu ska Malin knyppla....

Så här ser en pågående knypplig ut

Så här blir resultatet


Se hur det kommer att gå .... Känndes som att jag var den första som gör det på mycket länge då min lärare fick gå ut i koridoren och damma av den och sedan rota igenom halva förådet innan hon hittade boken om hur man gör !!

VARMA KRAMAR

Malin


Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards