malinobagheera

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Malin Grotherus - 18 december 2012 16:39

Tänkte visa lite snygga ridkavajer men även några "vanliga" kavajer :)


MIna favorit kavajer när det gäller hästar :


Min nya favorit! HAr lääänge varit mammas favorit och hon har alltid tyckt att den har varit så snygg kommer lätt bli min nästa kavaj 

Ganimedes frackkavaj

Den näst snyggaste är nog  in egen Pikur Diana. För att den är lång och har bra passform om man hittar en bra storlek :)

Spooks tycker att den kan vara rätt snygg om man har rätt grejer till den annars kan det bli jätte misslyckat !

Tar Lovisa som exempel på hur kavajen passar till vissa grejer 


Blir min kavaj som jag hade när jag var liten och började tävla kan varmt rekomdendera den till er som ska köpa er första kavaj det var en JACKSON och ser ut så här 


Några ridkavajer som jag skulle kunna tänka mig att ha som "vardags" kavaj (Svårt och förklara hur jag tänker men jag tror att ni fattar )


Den här kavajen hittade jag idag skulle aldrig vilja ha den som ridkavaj men jag skulle kunna tänka mig att ha den i skolan eller vid ngt piffigt tillfälle :) Den är i Tyra Sjöstedt nya Ridkollektion mycket snygg !

Den här kavajen är också får Tyra Sjöstedt kollektion och är lite mer diskret dock ser det fortfarande inte ut som en Ridkavaj i mina ögon skulle nog inte vilja ha den som vanlig kavaj heller då den är lite lätt över blingad + att den är dyrare än den rosa kavajen innan nästa dubblet så dyr.....

Kram Malin 


Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards