malinobagheera

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Malin Grotherus - 19 december 2012 14:30

Hade juldans i dag i skolan var rätt roligt ! Juldans på vår skola= Vi tyrycker in hela skolan i gympa salen och så ska de dansa där inne i 1 timme så kan de gå hem.... Ibland fattar jag inte grejen ... Fast det är väääääldigt roligt ! Det är rätt avslappnad stämmning och rätt så mysigt ! Så jag är positiv !


Tror att jag ska rida ute på Bagge Bus idag :) Kan ju rida i en sommarhage då jag vet ungefär hur det ser ut under ! Ska prata med mamma om hon har fått tiderna till Nina lägeret..Så att jag kan kolla med matilda om det finns någon dag vi kan träffas och rida ut :)


Se om man orkar att baka inför imorgon, då det är skolavslutning ... AHHHHHH får mina betyg imorgon det är heeeelt sjukt !! NERVÖÖÖS!!!


Kram Malin 


Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards