malinobagheera

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Malin Grotherus - 9 augusti 2011 16:42

Idag har jag tränat för Maria (en av mina tränare) Vi tränade lite olika kontroll övningar runt konor och över bommar..


I slutet av passet så red jag upp Lagtävlansprogram för Ponnyallsvenskan, och det gick jättebra baggen gick bra hela passet. Det enda som var lite svårt var att galoppera över bommar tyckte baggen ;) Först var det lite läskigt men sen så gick det  jättebra :)

Imorgon är det träning för Nina, och kolla lite allmänt inför tävlingen i helgen :)


//Kramiz Malin och Bagheera :)

Inga bilder från träningen då mamma var med och red men det kommer nog några imorgon från nina träningen.. till dess få ni nöja er med en gammal bild :)

  Ett foto jag tog på Baggen och mamma på ängen :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards