malinobagheera

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Malin Grotherus - 13 augusti 2011 23:13

Ja nu är vi hemkommna från Eskilstuna det har varit en rolig och varm dag Tillsammans med roliga och glada människor:) Vi åkte tillsammans med en kommpis till mig som heter Fillippa och hennes Mamma Kattis som jag har tränat både hoppning och dressyr för dock endast dressyr på Baggen ;)


Första klassen var Lagtävlansprogrammet och det gick bra Bagge var jättefin på framridningen med blev lite seg inne på banan (kan ha varit för att banan var hård :( ) men annars gick det superbra    Jag fick 62,571%


Andra klassen för dagen var LA:P1 :Bagge känndes mycket bra och hade ett friskt tempo på framridningen men när jag kom in på banan slog han av lite och jag tappade lite av de jag hade innan jag gick in på banan.

Men jag och Kattis ( filippas mamma som är tränare) hade en plan att jag inte behöver ha någon super fart i skolorna bara jag gör det med flyt och det funkade riktigt bra..jag hade inte det bästa tempot men vi gjorde allting med flyt :)

 (För er som känner mig så vet ni hur jag har hållt på och försökt få 62% för att kvala Nationelt ..).. Jag fick  64,211% Äntligennnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!

Ett kval klart ett to go :D

Kramiz Malin och Bagheera  

Bilderna ska jag försöka fixa till imorgon :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards