malinobagheera

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Malin Grotherus - 13 november 2011 22:11

Hej Idag red jag Bagge i dressyr-sadel. Mamma och jag fixade en stereo, sa att jag kan rida till musik om jag vill.Bagge var fin i skritten. I traven blev det lite dålig komunikation i början. Då kom mamma pa en ovning som jag red nar jag red för janni (mammas kusin) som är jattebra när man vill få igenom sidorna i trav. Man ligger på en stor mitt volt och så gör man små volter åt sidorna på den öppna delen.Ska lagga in en bild beskricning när jag har tid. Sorry för dålig stavning blogg från mobilen // Malin

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards