malinobagheera

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Malin Grotherus - 5 juni 2012 16:59
Tränade för Nina i söndags det var roligt träffade Moa Södergren och fina Adde som laddar inför Strömsholm :) Och så träffade jag Lovisa Axtelius och hennes vackra Alva som är en lite större kopia av Adrenalin :) 
Det var som vanligt  jättetrevligt att träffa tjejerna och prata osv. 
Träningen gick bra jag hade inte samma kännsla som sist men han känndes fin. Vi tränade lite skolor och lite samling men inte ökningar. Nästa gg jag rider för nina skulle jag rida program tror jag känns som att jag skulle behöva gå igenom dem innan jag åker till Hammarö :)
När Lollo red ställde de upp ett bord med blommor och duk på den enda av ponnisarna som blev rädd var Baggen. Och eftersom jag försöker följa min plan "attjagskaridaförattdetärroligtochintevarasåallvarl
ig" så fick min respons på det bli skratt :) Jag menar senare på lektionen så skakade lollos mamma ur duken och han brydde sig inte ett dugg X) (Vill bara poientera att lollo i texten inte är samma lollo som jag var med igår ;)
Vi som red :
Malin- Baggen 
Moa - Adde 
Lollo - Tolle
Här får ni några bilder från en träning i vintras:
         
Kramiz
Malla och Baggen :) <3   

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards