malinobagheera

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Malin Grotherus - 14 juni 2012 11:02

Ska berätta lite vad jag har gjort den här veckan. Det har varit avslutning och jag har tränat för Nina vilket gick jättebra.


Igår skulle jag träna för A. Men hon hade varit och lämna katten hos vetrinären och precis när vi skulle börja så ringde dem till henne och sa att hon skulle komma och hämtra katten så då var vi tvungna att sluta. Men jag red själv och det gick jättebra han var fin och så. Men på slutet blev han nog lite trött för då blev det en lite "dipp.


Just nu håller jag på med att skriva en packlista för ikväll packar vi det som ska med för imorgon åker vi till Hammarö  

Kram Malin o Bagheera    

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards