malinobagheera

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Malin Grotherus - 1 augusti 2012 16:00

Min kompis Lollo har startat en bokblogg så det skulle vara jätteroligt om ni kunde klicka in på den. Det här har hon skrivit om bloggen :

"Hejsan alla boknördar, bokmalar och allmänna bokälskare. Jag heter Lollo och är en femtonårig tjej som älskar att läsa och skriva. Jag läser allt från Fantasy till Feel-good och deckare. På denna blogg kommer jag att recensera och diskutera böcker. Det kommer att vara både barn-, ungdoms- och vuxenböcker. Om det är någon bok eller serie ni vill att jag ska skriva om, eller någon bok som ni vill tycka till om; kommentera! Jag blir bara glad. Hoppas att ni får en trevlig stund här på bloggen, och kom gärna tillbaka! ;D //Kramiz Lollo"

Klicka på bilden på böcker så kommer ni till hennes blogg :)

 

Kram Malin 

Av Malin Grotherus - 1 augusti 2012 12:21

Jag och min lille bror har varit ute och joggat. Problemet är bara att jag gillar att jogga långsamt och lååångt och han gillar att springa snabbt och kort vilket skapar lite problem...Men i eftermiddag /kväll kanske vi ska ut och ta ett litet intervall pass på lill stigen.. (Bild på en del av spåret OBS! lånad bild)

 

(För mig skulle det heller inte skada om stigen var liite mjukare)

Tack Lollo för att du har fått upp lite motivation i mig igen för att jogga !!  

 Hoppas att det slutar att regna snart för det börjar blir liiiiite jobbigt..hellre för varmt (då kan man ju springa morgon och kväll ) så det skadar ju inte mig :) 

Kram Malin 

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards