malinobagheera

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Malin Grotherus - 7 augusti 2012 22:15

 

HISS:

Jag vill börja med att hissa att hööks ska börja sälja helstretchade lindor !!!! Jag älskar dem men när jag har letat efter sånna jättelänge. När jag väl har hittat  dem har det bara funnits med ett jättekonstigt knäppe som inte funkar när man ska ha det som ridbandage... Men nu har de kommit ett par jättebra till Hööks .... Köpte ett par sandfärgade när jag var på Hööks idag (stora bilden)

Image01Image01Image01Image01

DISS: 

Jag vill dissa regn för att det börjar bli liiiiiiite trögt när det regnar hela

Tex. Idag regnade det och blixtrade så att det blev svart i ridhuset när jag red ... 

 

Jättenöjd med Baggen idag super fin    Han går bra och är pigg och arbetsvillig hoppas att det håller i sig... 

Kram Malin


Av Malin Grotherus - 7 augusti 2012 13:39

Köpte strechlindor sandfärgade och så köpte mamma någon grej och vi fick fen här fiiina påsen...

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards