malinobagheera

Alla inlägg under november 2011

Av Malin Grotherus - 7 november 2011 16:43

Pluggar till tyska prov nu för att kanske kunna följa med ut till stallet... :)

Aja ska plugga nu..hoppas det går bra...ahhhh :/

Av Malin Grotherus - 4 november 2011 19:41

Hejsan ! 

Idag har vi hållt på och flyttat alla grejer till det nya stallet. Vi ska flytta till ett stall med ridhus för att jag ska kunna träna ordentligt i vinter. Det nya stallet är jättefint men jag kommer sakna Stall Hall och alla där ...


Här kommer lite bilder från nya stallet:  

Stallgången stor och fin :)

 

Bagheeras jättestora box på 15 kvadratmeter (där inne kan han leka kurragömma) ;)



 

En del av sadelkammaren   


 

Ett par jättesöööööta koppar jag hittade inne i sadelkammaren. :D

Ridhus

Ridhuset med 24*50 ridyta :)


De har oxå grushagar så man slipper leriga hästar på höst/vår då det är kletigt ute, vilket jag tycker är skönt efter som Baggen älskar att rulla sig.


Nu har ni sett lite hur vi kommer ha det i Höst/Vinter 

//Kramiz Malla och Flingan

Av Malin Grotherus - 3 november 2011 21:46

Hej ! 

Jag har varit på Nina träning 3gg den här veckan och det har varit mycket nyttigt för mig och Baggen. Jag har insett att jag har mycket att öva på i vinter ;) Baggen har blivigt mjuk i sidorna och väldigt fin.


Jag tror inte att jag har nämt det men vi ska flytta bagge imorgon till ett stall med ridhus.. lägger ut lite bilder imogon...

Kramiz

Malla :)

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards