malinobagheera

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Malin Grotherus - 2 december 2011 23:48

Glöm inte att svara på frågan i höger kant av bloggen..  Skulle bli mycket glad om du gjorde det :D Kramiz Malin och Baggen.

Av Malin Grotherus - 2 december 2011 22:14

Hejsan!

Idag är det fredag och vi har en hel helg framför oss. :)

Jag fick åka ut "själv" till stallet idag.. (mormor och morfar skjusade ut mig och kollade när jag red..)


I helgen ska jag:

  • Kanske åka till Sandviken/Högbo på lag träff vi får se mamma är sjuk och jag vet inte om jag vill åka ensam.Jag hoppsas hon blir bättre till imorgon så vi kan åka..
  • Rida Baggen! :D 
  • Kanske rida ut :)
  • PLUGGA.. :( Men det vill jag inte tänka på :P

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards