malinobagheera

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Malin Grotherus - 13 december 2011 22:21

Har varit på Nina träning set var jätteroligt vi tränade på: Att trampa,stora piruetter eller små vändningarr i galopp och lite annat smått och gott. Det gick jättebra och Baggen får en stor guldstjärna i kanten av mig då han skötte sig jättebra!!!


Det var lite roligt för när vi kom tillbaka till stallet låg ett av våra regntäcken och ett kuvert utanför Baggens box dörr. På brevet stog det "God Jul önskar Stall Hall" ( För er som inte vet så är Stall Hall stallet vi stog i under Vår /Sommar.) Och mamma och jag öppnade brevet och i den låg det en almanacka med massor av bilder från det gångna året. Den var jättefin!! Ska försöka lägga upp lite bilder imorgon.


Ni får gärna komma med lite förslag på saker jag kan skriva om :)

//Kramiz

Malin :)

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards