malinobagheera

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Malin Grotherus - 11 december 2011 22:51

Hejsan !Tänkte berätta vad jag har haft för mig i helgen. Jag har faktiskt inte gjort så mycket men det känns som jag har haft fullt upp. Men till det ni kollade in för. Jag har ridit dressyr pass både lördag och sondag och Bagge har kännts så himlabra så det finns inte... Jag är jättenöjd med honom just nu och jag hoppas det håller i sig.. Han är så fin maste lägga upp lite nya bilder sa ni får se hur han ser ut.. ska försöka få mamma att ta lite bilder nar jag rider.Åhh..jag längtar till nästa nina träning hoppas vi kan åka pa tisdag..

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards