malinobagheera

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Malin Grotherus - 5 oktober 2012 16:21

Ska förbereda mig och bBaggen  innför tävlingen imorgon på Tuthammaren..Det är andra omgången i elit som ska göras upp i Zon centreal. Det är sköntatt tävlingen  är nära. Baggen har fått vila lite den här veckan hade behövt rida lite mer men det harvarit jätte mycket läxxor prov och så har mormor fyllt år. Men jag tror nog att det ska gå bra ska rida lite ikväll och känna på honom .. Har haft en jätt bra dag i skolan idag fick veta att jag joch min kompis Hedda var bäst i våran klass på Orgienteringen och 15:e av alla i hela årskursen !!!   Så dår fick ni alla idrotts klassare som tror att ni är så himla mycket bättre än oss..Haha... 

 Nu ska jag vara glaaad mycket länge och försöka komma ihåg och hur härlig känslan är och ha den som grund till tävlingen !!!

Kramar Malin   

Bild från en årskursdag från förra terminen 

 


Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards