malinobagheera

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Malin Grotherus - 21 oktober 2012 23:04

Nu har jag fixat en ny header till bloggen och försöker att komma igång och skriva igen. Ska försöka uppdatera lite helatiden men ni får stå ut med att det bara blir några rader ibland. 

 

Idag har jag gjort läxor som bbehövde göras. SO-uppgiften är gjord men jag vet inte om jag har fått med nått av det de vill att jag ska ha med.. Eller om det är helt fel aja det  får jag välreda på imorgon.   

 

Var ute hos Baggen en stund på kvällen borstade och masserade honom en stund men han var mer intresserad av att kolla om det var någon som hade goodis än att koppla av. Imorgon drar vi och kollar sadel så att den ligger bra. Har prov på Tisdag så jag får plugga i bilen men jag tror faktiskt att jag kan det mesta..

Kramar Malin 

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards