malinobagheera

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Malin Grotherus - 25 oktober 2012 15:56

Uch jag är såååå trött !!  Gillar inte att vara trött för man känner sig "efter" :(  Alla prov har verkilgen tagit på krafterna och jag känner att jag bara vill läga huvudet mot kudden så jag ska nog göra det på än gång när jag kommer hem från stallet... 


Hovslagaren kommer idag och jag tänkte kanske skritta ute om det fortfarande är ljust när han är klar   

Det märks att det har gått en vecka längre än vad vi brukar ha för det syns att "tån" är lite längre än vad den brukar ... Men det ska nog vara fix snart   


Imorgon är det      på vår skola och vi ska se Nightmare Before Christmas. Och det ska vara utklädningstävling men jag tror inte att jag ska klä ut mig det känns lite satsigt specielt eftersom klassen ska och simma på idrotten.... 

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards