malinobagheera

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Malin Grotherus - 7 oktober 2012 21:00

Här kommer lite bilder på min kompi som är DM-vinnare som junior på storhäst :))

                     

 

Några av bilderna blev suddiga men några blev riktigt fiina :)

Kram Malin 


Av Malin Grotherus - 7 oktober 2012 11:13

Jag är sååååå glad !!!

Det gick helt ok i första klassen fick inte till det lilla extra och hade lite problem med enkla bytena. Jag tyckte att det var okej och jag var inte så fokuserad på resultatet för det var inte det som var poängen... Det var FEI:s Inledande tror jag att det heter.. fick 59.7 procent. 

 I första klassen blev duktiga Malin Lönn placerad med sin fina Pia på 70 procent 

 

Andra klassen var LA:P1 bedömmning Elit 

Jag fick hjälp av Malin på framridningen vilket hjälpte jättemycket och han känndes riktigt bra.

På banan höll jag på att tabba mig flera gånger men jag fick till det rätt bra tycker jag !! 

Jag var jättenöjd med Baggen efter! Alla kom ut och sa att de tyckte att han var jättefiin vilket var roligt att höra ! När vi fick resultatet så kastade sig alla fram och klappade Baggen (som blev lite förvånad ) Reslutatet blev 65 procent och räckte till en 6:e placering Wiiiiiiiiiiiieeee!!!  Bagheera fick många extra morötter...

När alla i laget hade ridit och vi hade räknat allas poäng insåg vi att vi hade kommit trea något som inte äns vi hade vågat drömma om.... :) Så jag kan säga att det var glada tjejer som kom in på prisutdelningen (dock saknas Siri och Saga)

 

 

Här kommer lite blider från tävlingen :

Kram på er 

Malin och Bagheera

 

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards