malinobagheera

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Malin Grotherus - 5 februari 2012 22:20

Hejsan ! :) 

Idag red jag Bagge eftersom jag red ut igår.. 


När jag var påväg ut i ridhuset frågar Sara och hon kan ställa upp något hinder .. jag sa såklart att det var okej eftersom all miljö träning är bra för killen.. Så jag gick in i ridhuset och mamma och Sara plockar fram 2 hinder.. När de plockat fram allt går Sara för att göra iordning sin häst. Jag fortsätter att rida och helt plötsligt när jag skrittar bara kastar sig Baggen åt sidan för att det knakade lite (knappt hörbart)..Haha..lilla Baggen. 

Jag åkte faktiskt inte av :)


Men jag fortsätter och rida. Iallafall när Sara har hoppat och ridit klart  frågar mamma om jag oxå ska hoppa jag veelar lite ..men okej då.


Mamma lägger ner hindret så att det blir ett jättelitet kryss! Jag travar mot krysset och Baggen tycker att det är lite skummt och måste stanna och kolla. Efter det tog jag ny sats och vi fööööög över hindret sedan tog jag det två gg. i galopp ! '

Han fick så helt sjukt fin galopp när jag hade hoppat mina 5 språng på ett litet hinder typ 40 cm :)


Tyvärr ingen bild då vi glömde kameran i stallet ;)

Kramiz Malla

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards