malinobagheera

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Malin Grotherus - 12 februari 2012 22:39

Vi åkte till Hööks eftersom jag behöve en ryktsten. Ryktstenar och piggborstar är typ det enda som funkar när hästarna fäller tycker jag.. Men som vanligt så hittar man alltid något mer än det man ska ha ;)Den här gången gick vi ut därifrån med : Ett rakt bett ( eftersom man ska rida på olika bett så) , Koppar med lena Furberg motiv och en ryktsten.

På eftermidagen åkte vi till stallet och jag testade nya bettet. Jag tror att både jag och Bagge tyckte att det var rätt bra! Jag tyckte att det känndes som att jag fick bättre stöd i handen, dock kändes det lite svårare att lirka men vi får se vilket jag tycker är bäst..

Längtar efter sportlovet då jag känner att jag är väldigt sugen på att sporta... :)

// Malin och Bagge-Bus :)

Av Malin Grotherus - 12 februari 2012 09:33

Jag var på Aros Årsmöte/Fest igår. Det var roligt mamma och jag satt tillsammans med Lollo och Helen. Det var jättegod buffe och efterätten var helt okej :) Vi satt och pratade tillslut så satt vi kvar där helt ensama det var ju lite kul ;)

Ska äta lite frukost/lunch och se om vi kanske kan åka till Baggen eller om vi ska göra något annat innan..Typ åka och köpa en rycktsten för Baggen fäller som jagvetintevad....

Idag får Bagge gå i ridhuset eftersom jag red ut igår Bagge fick springa omkrig på åkern vilket han tyckte var väldigt roligt!!! Bagge älskar när man rider ut specielt på sommaren då man kan bara skritta i skogen eller jobba på en äng eller något liknande..

//Malin

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards