malinobagheera

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Malin Grotherus - 11 februari 2012 09:35

Igår gick det jättebra mamma kunde följa med och så :) 

Bagge var jättefin red i ridhuset och han var lösgjord i alla gångarter och PIGG! Baggen är så rolig när han blir pigg eller "rädd" han blir maffig och tar i från hovspetsarna! Mamma instruerade från marken och va bollplank tex. 


Malin: Visst är formen bra här.

Mamma : Ja, fast han skulle kunna gå ner lite


Malin: Vist trampar han nu 

Mamma : Ja fast skrittpiruetten blir lite stor på slutet..


Malin: Vad gör jag för fel, det är svår att samla ?

Mamma : Hög handen och sätt dig på rumpan och luta dig lite bakåt.

Såna saker och det hjälper faktiskt väldigt mycket ! 

Mamma och den underbart fina Romelus efter Maria Hall träning..


Och ikväll är det Aros Årsmöte och Fest! Det ska bli jätteroligt och så kanske jag får träffa de här tjejorna:

Ha det bra kanske bloggar någon mer gång idag :D

Kramiz Malin o Bagheera :)

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards