malinobagheera

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Malin Grotherus - 7 maj 2012 22:32

Idag har jag ridit Baggen i ridhuset och jag tycker att det gick helt ok. Jag hade lite problem att få igenom honom i böjan då han var väldigt envis ;) Men sen i slutet så fick jag till det. Det är jag som måste lära mig att jag bara ska sitta ner och fortsätta med det jag gör fast han håller på och hoppar och skuttar... 


Hiss:

Jag vill hissa att ha grus och gräs hagar :)

Det är bra för att när det är lerigt så kan hästarna gå i grushagen så förstör de inte hagen och blir inte leriga och så... + att man kan vänja in de med gräset genom att låta de gå på grus och en stund på gräs..


Diss:

Ja smaken är som baken men jag vet inte riktigt vad jag tycker om de här ridbyxorna. Det är ju inte så jättesnygga! Men man skulle ju sticka ut i mängden ialla fall ;) 

Kram Malin :) Bagheera    
 

Av Malin Grotherus - 7 maj 2012 08:29

Var och firade Janni igår (mammas kusin) det var jätteroligt och god mat :) 


Efter det åkte vi hem och bytte kläder och så åkte vi ut i stallet. I stallet så bestämde jag mig för att rida lite på utebanan dock var jag så trött att jag knappt visste vad jag gjorde ibland. Nej så var det inte men  vissa stunder känndes det lite okontrolerat...

Men nu måste jag göra mig iordning så att jag inte kommer försent till skolan. :o)

Tiden flyger iväg när man har roligt ;)

 bilden är lånat av axelinas.blogg.se

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards