malinobagheera

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Malin Grotherus - 30 maj 2012 22:03

Har gjort en ny men jag vet inte om jag orkar ladda upp den nu. Men vi får se den kanske kommer imorgon. 

Vi var ut till Baggen jag red i hoppsadeln och på hackamore. Jag red Baggen på en åker  och mamma gick med vi skrittade. Sen skrittade vi en liten stig och då fick han äta lite gräs så då blev han nöjd :) Ska försöka lägga upp bilderna som mamma tog på oss :) Ni ska få se en bild på Headern *Stavning*

Kramiz Malin o Baggen 

 

Av Malin Grotherus - 30 maj 2012 15:34

Efter jag hade skrivit inlägget imorse så gick jag in på FB och såg att min sista lektion TYSKA var inställd, sköööönt :) Så nu sitter jag hemma och jag ska skriv klart min tyska grej till imorgon. men det hinner jag den ska inte vara så lång, man ska bara prata lite... 

Ska åka till baggen ikväll ska försöka få med mig kameran. 

 Kramiz säger Bagheera :)




Av Malin Grotherus - 30 maj 2012 08:28

Igår var jag på Nina träning och det gick jättebra!

I början var jag lite för spänd men när jag slappnade av gick det gick det superbra! Han slappnade av och var riktigt trevligt. Nina tyckte att den nya sadeln var jättebra och att jag fick en jättebra sits. Det känndes också som att jag kom åt honnom bättre. Men bagheera har såklart sina små knep för att komma undan jag mena han är ju ändå 19 år gammal. Så han har ju ett ganska stort föråd av knep. Vi pratade också med Nina så jag ska rida för henne på söndag också :) 

 

 

Just nu sitter jag och kollar runt lite på nätet eftersom jag kom på när jag hade gått upp och klätt på mig att jag inte börjar 8.30 utan 9.35 *suck*


Ska passa på att Gratta Malin Lönn, Moa Södergren och Matilda Stambeck som har blivigt inbjudna till Strömsholms tävlingarna :) En en gång GRATTIS!!! 

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards