malinobagheera

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Malin Grotherus - 8 maj 2012 16:20

Hejsan :) 

Kom hem för en stund sedan vi har haft slöjd hela dagen och det var jätteroligt :) Jag har sytt klart min kjol och nu ska jag försöka sy en plastrong :) Vilket ska bli spännande jag ska göra den i champangefärgat blankt tyg med pärlor och kanske lite spets vi får se och hoppas att jag lyckas :)


Lite bilder som förklarar mitt inlägg :

Den plastrongen jag har nu när jag tävlar :) 

 

Så här ser en plastrong ut Nära :

Här är en bit av de tyget jag ska använda :)

    

Här är kjolen som jag gjorde klart idag :) :)

  '

Kram Malin och Baggen :)

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards