malinobagheera

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Malin Grotherus - 19 november 2012 20:49

Följde inte med till stallet då jag kännde att om jag följer med idag kan jag nog inte åka och träna för Nina och det är ju typ höjdpunkten på veckan. Så det gär ju inte att missa.

Har pratat lite med en tjej i klassen så jag ska hjälpa henne lite med hennes Fysik imorgon..och jag ska leta lite här hemma ifall jag skulle ha någon puffig färglad kjol.. Men ska snart tillbaka till pluggandet ibland måste man ta en paus för att hjärnan ska få vila.... 


Men jag känner mig rätt säker på matten så jag är inte så jätteorolig det är % så det kan inte bli jättehemskt ! Jo, ifall det bara skulle komma massor med jobbiga huvudräkningar för då skulle min hjärna bli lätt överhettad *suck* 


Ska gå och kika efter kjolen sen blir det lite plugg på rödkurs fast det är på Onsdag. Man vet ju aldrig vad lärare har för ideer ..


Kram Malin 

Av Malin Grotherus - 19 november 2012 16:22

Då var det måndag igen ... 

Har haft roliga ämnen men inte varit spc taggad lite halv trött.. Och inte hade jag något att se fram emot för det finns väl ingen som tycker att en dejt med matteboken är uppiggande efter en tööög dag :/  Vi få väl se hur det blir med det ...

 

Kanske hinner räkna så att jag kan göra "resten" i stallet ;)

Kramiz på er 

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards