malinobagheera

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Malin Grotherus - 25 november 2012 22:41

Ska försöka sova ska bara skriva ett litet inlägg :)

Idag har jag varit och kollat på när lillebror var och spelade innebandy i Rasbo. Det var roligt känndes roligt att kolla på =) Max lag vann så det var roligt!

När vi hade varit och kolla på matchen åkte mamma och jag och kollade på telefonerna jag ville kolla på.. Vet fortfarande inte vilken jag ska ha (I-landsproblem ?!) Dock tror jag att det står mellan en Sony (som klarar att bli tappad och tappad i vatten) och Iphone 4s (för att det finns många  bra appar och sånt på den).. Saken som gör det svårast att välja är att Sonyns kamera är bättre.. AHHH!!!

Har varit hos Bagheera red lite i ridhuset gick lite segt ibörjan så jag tog ett spö för att han skulle ta i llite mera i bak... Då blev det en himmla skjus i bakbenen och vi gjorde jättefina längningar i trav och fina påbörjan till piruetter i galopp!!! Superfin   Så stolt över min lilla kille 

Nu ska jag läsa igenom Idrotts häftet innan jag låter huvudet vila för idag. Har varit en lång helg och jag som sa att jag skulle sova igen timmarna jag inte sov i veckan...det gick ju bra   .....hehehe


Kramiz Malin 



Av Malin Grotherus - 25 november 2012 01:08

Hej ! 

Har haft en helt underbar helg! Den här helgen har jag haft mig själv som prio..eftersom jag fyller år, 15 till och med  :) 


Bjöd in några tjejer till en liten middag med tacos och som efterrätt kladdkaka och glasstårta.. De som ville fick sova över. Det var supermysigt och måste göras om! Vi kollade på X-factor och åt godis och myste nere i min källare. När vi vaknade på lördagen gick vi upp och åt en jättefrukost efter det så hade vi nagelstudio nere i min källare så tjejerna fixade mina naglar..Blev otroligt snyggt ! 


När tjejerna gick vid 3 så packade jag undan de uppblåsbara madrasserna och städade på mitt rum för kl 18:00 skulle min släkt komma och fira mig :) Nu har de alla gått och vi har hunnit plocka lite efterdet...Blev tacos och tårta + en heldel godis! 


Fick jättefina och användbara presenter. Av tjejerna fick jag hand lotion och doftljus :)

Av släkten var det pengar, presentkort på akademibokhandeln och jättesöta halsband/armband som man stödjer barncanser fonden om man köper (de var jättefina) !!


När alla hade gått började jag leta efter en mobli eftersom jag har fått bidrag till en ny telefon.. Har kollat lite på 

  • Iphone 4S
  • Samsung Note
  • Sony Acro S

Ska åka och kolla på dem imorgon så får vi se om jag kan bestämma mig ...


Här kommer lite bilder på min outfit och tjejernas presenter:

   

Kram Malin :)

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards