malinobagheera

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Malin Grotherus - 30 november 2012 23:28

Är det bara jag som älllskar fina frukostar?? Älskar när det är fint uppställt och upplagt dock orkar jag aldrig fixa det (lånade bilder) :


Kram Malin 



Av Malin Grotherus - 30 november 2012 15:54

Sitter på mammas jobb. Har skrivit ett väldigt kort personligt personligt brev till Celcius skolan..man ska skicka ett sådant tillsammans med merit listan.
Har varit och kollat på en typ 2h lång bio om mest norst politik men även lite om Utöya.. Var rätt läskig för en an tjejerna som de hade med (den här filmen skulle egentligen spelas in omNorsk politik tror jag.) hon berättade om hur hon hade sätt 4 personer skjutna av mannen. Samt hur hon trodde att han såg dem när de gömde sig och vad hon han tänka! Sen fick man se de här ungdomarna när de på olika sätt blev drabbade av detta.. Hon som gjorde filmen var på plats så vi fick prata med henne efter filmen vilket också var roligt..
Nu ska jag spela lite spel och kanske hämta lite bubbelvatten ;)
Kram Malin

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards