malinobagheera

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Malin Grotherus - 1 mars 2012 17:39

Jag ska plugga ;) Men jag tog ett litet uppehåll för jag ville kolla på Buffy och Ghost Whisper...Det är jättespännande! Jag ska inte åka ut till stallet idag för jag måste plugga till engelska provet!!

Ja, det är vad jag gör nu kanske inte så spännande..


Igår så red jag lite men jag tyckte att Baggen var konstig så Mamma fick rida, det är smidigt att ha en mamma som kan rida ponny :) Det gick bra och de var jätteduktiga stolt. 

Skulle ha tagit en bild ..'

:D

KRAMIZ Malin :)

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards