malinobagheera

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Malin Grotherus - 18 mars 2012 22:20

Dagens HISS!!!Går till Havrepappan ! 

(gå ner en liten bit på bloggen och kolla på den riktiga först !)


Älskar den här videon satt och garvade lite i min ensamhet ;)

God Natt Malin 

Av Malin Grotherus - 18 mars 2012 12:14

Så går det när man är sjuk !! Då får man sitta och kolla resultaten på de man känner för att man inte har något bättre för sig !!  Mamma städar och jag försöker att konsentrera mig på att plugga min kemi läxa, men som ni märker så går det inte så bra ;) 

Är glad för att det går bra för alla mina vänner uppe i sunsvall och jag säger GRATTIS !!!! Till bra poäng och antagligen fina ritter ;) 

Ja jag sitter och gör lite allt möjligt jag har kollat på mitt favo klipp med min IDOL Kyra Kyrklund :) Och kollat på lite ritter från förra året och kollat på ritter från vintern och så. Nu är jag taggad som jagvetintevad till nästa tävling jag vill bara tävla och tävla och tääääävla....


Avslutar med det här dressyr citatet med Kyra som jag hittade på en blogg..:

                           

Är du inte nöjd med det du får, måste du ändra på det du gör.      / Kyra Kyrklund

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards