malinobagheera

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Malin Grotherus - 2 mars 2012 23:21

Red i ridhuset och baggen var jättetaggad, vilket är roligt.Jag gjorde öka minska tempot i alla gångarter även påbörjan till piruett och enkla byten.

Försrt var han bara stressad och spänd men efter en stund släppte det och han blev jättefin och gjorde skolor i riktigt låg-form. 

När jag skulle gå ut höll en tjej på att lägga på ländtäcket på sin häst och jag vet inte hur hon lyckades men det slutade med att hästen blev jätterädd och kastade sig  runt henne typ 6 gg och Baggen och jag stod några meder ifrån. Baggen blev lite stirrig och hoppade ett litet steg bakåt men inget annat.. DUKTIG PONNY :))))

//GOD NATT  Malin O Bagheera :)

Av Malin Grotherus - 2 mars 2012 18:07

Den här veckan har varit kort och väldigt skön :) 

Idag hade vi 2 lektioner och mentorstid efter det gick vi på Katedralskolans uppsättning av Jekyll & Hyde. Den var jättebra, han som spelade huvudrollen var jätteduktig. Vivi som satt brevid mig blev jätterädd..Han var faktiskt lite läskig ibland...


Ikväll ska jag rida :D Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra men jag hoppas på att få någon jättebra idee.. Men jag tror att det bir träning för mig att rida fram ta tillbaka, rida fram ta tillbaka osv...


Men nu ska jag äta så jag måste gå jag ska blogga ikväll :)

Kramiz Malla :) 

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards