malinobagheera

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Malin Grotherus - 17 mars 2012 21:50

Förlåt för att jag inte har bloggat men jag har varit SJUK!

Så jag har inte tyckt att jag har haft något att skriva om samtidigt som jag inte har orkat...


Men nu ska jag skriva ett låååååååångt inlägg. 


Det blev ingen tävling för mig i Sunsvall för läkaren vägrade att ge mig medicin + att mamma tyckte att jag var för sjuk. Men jag har följt alla som är där och jag ska berätta lite..


Moa som har Adrenalin och Martell hade en bra dag och fick fina poäng av domarna ! Hon vann en klass på Martell :)

Kom 5:a på Adde med nästan 65% i första starten. I andra klassen kom hon 3:a(första utanför palcering) med nästan 64% !

En bra första dag för MOA!!! :)


Malin Lönn och Casiopeia 2 hade också en bra dag med fina resultat ! Startade 2 kval klasser och fixade båda så nu är de färdig kvalade till SM ! GRATTIS!!


OCh sen vill jag skicka ett stort KOMIGEN till Lovisa och Tolle hade lite otur i de enkla bytena men annars gick det bra för när de startade sin första Nationella tävling ! 58% i första och 59%  !! Vilket jag tycker är bra resultat för att vara första gg... KOM IGEN NU LOLLO! Störst bäst och vackrast !! ;) 


Lycka till tjejer i helgen och jag önskar att jag kunnde vara där !!!


Här kommer några bilder på tjejerna:

Moa och fina ponnyn Martell :

Malin Lönn och fina Casiopeia 2:

Sist men inte minnst Lollo och finaste Tolle:

Kramiz på er Malin :)

Av Malin Grotherus - 17 mars 2012 20:15

Jag hade ALDRIG  hört den innnan jag såg den på en blogg för något år sedan,  jag kan inte säga att det är någon låt jag ihuvutaget gillar. MEN på tidningen ridsports hemsida står det att havreochpappa ska göra en ny version på den. Så jag lägger ut den "riktiga" idag och så ska jag försöka att lägga ut hans verison imorgon.

Jag tycker att det är skummt att de låter henne rida utan hjälm! Och jag förstår inte hur hon kan rida utan hjälm!! Det är barn och ungdomar som kollar !!!

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards