malinobagheera

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Malin Grotherus - 17 juli 2012 20:50

Har varit till Mustang och hämtat sadeln som vi beställde till Baggen. Vi köpte en sadeln där men när vi kom hem så såg vi att det var massor med repor under. Då ringde vi till mustang och då så de att vi skulle få en ny men att de inte hade någon hemma. Så vi fick låna den med repor tills den nya kom. Så nu var vi och hämtade den. :)
Ska ut och pussa lite på ponnyn igen ( är på väg dit nu )
Och så kan jag berätta för alla nyfikna att jag har anmält mig till gymkanan som aros Us ska ha ... alla som känner mig vet att det inte är riktigt min och baggens grej (Vad jag vet ;) ) Blev övertygad av Malin Lönn och Lovisa Axtelius ... Aja wish me luck
Kram :)

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards