malinobagheera

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Malin Grotherus - 20 juli 2012 23:24

Dagens ridpass fick bli inne i ridhuset då det började regna när jag skulle rida... Men det är mysigt att rida inne också.  JAg red i hoppsadeln eftersom jag inte har hunnit fetta in nya sadeln, som man ska innan man börjar använda den ..

Eftersom jag tycker att det blir konstig ställning för benen i hoppsadeln när jag ska rida dressyr i den så tog jag bort stiglädren och red utan.

Baggen känndes fin red mest och kollade så att han tog skänkeln och att jag kunde växla tempo...  Tänkte mycket på sitsen att ha skänkeln längre fram och att ha mina händer lååååååga...    

Bild på Bagheera från i vintras när han var nyklippt :)

Kram Malin och Baggen

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards