malinobagheera

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Malin Grotherus - 23 juli 2012 13:48

Igår var jag på Aros  US gymkana. Det var jätteroligt både gymkanana och att träffa alla tjejer :)

Banan innehöll : Rida mellan bommar, hoppa sopsäck, äpple vatten o sockerbit i mjöl, rida mellan koner, hoppa ett litet hinder och ta en kona från hinder stolpe och lägga i hink från häst ryggen :)

Det var jätteroligt och bra miljöträning för Baggen !

Här kommer lite bilder:

Lovisa och hennes ponny Alva (Om ni klickar på bilden kommer ni till hennes blogg)


 

Malin Lönn och Pia (klicka på bilden så kommer ni till hennes blogg)

 

Vi i väntan på att se Lovisa

 

Jag efter min ritt, baggen undrar vad vi håller på med....

Kraaaaaaam :)

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards