malinobagheera

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Malin Grotherus - 25 juli 2012 12:32

  

HISS

Ridbyxor med hög midja. Jag tycker att det är jättesnyggt !!! Kan inte riktigt säga varför men jag tror att det är för att man ser ut på ett annat sätt när man har det   Snyggt är det ialla fall   




Diss

De här FULA kingsland ridbyxorna med luddiga fickor är ingen favo. Säkert jättemysigt men jag tycker inte att det var så snyggt att luddet syns så mycket som det gör..... Ridbyxorna är säkert sköna och de skulle vara fina utan LUDD!!!!!! HUr tänkte de där   

Kramiz på er :)



Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards