malinobagheera

Alla inlägg under februari 2012

Av Malin Grotherus - 1 februari 2012 23:05

Sorry för att jag inte bloggade igår var jättetrött..

Det gick bra och rida för Nina det ända som va någontig var:

Eqipaget som red innan oss var lite hoppiga och stuttsiga. Då fick den hästen med Bagge och jag fick hjälp av Nina att få igenom någontig när han blir "knäpp" . Nej han blir inte så Knäpp men han blir jättespänd! Men det gick bra och nu tror jag att jag är väl förberedd både fysiskt och mentalt.

Och sen pratade vi om Min plan(inför tävlingen) Jag frågade Nina vad hon tyckte var bra och då sa hon bara håll dig till planen! Jag bara tittade på henne och sa hehee.. jag har ingen plan..

Nina: Men då rider du fram som du gör när du ska rida för mig :) 


Idag red jag Baggen eftersom ridhuset är bokat på Torsdagar..

Jag satt upp och skrittade..Mamma säger att hon går och mockar medans jag riderfram..När mamma har stängt dörren till ridhuset så kommer Baggen på att reflexländtäckena som hänger på sargen och så får han lite halv spel= Han vill inte gå för bi och går på tvären mm. (Det känns mer än vad det ser ut tror jag)   Men det gick faktiskt bra jag gjorde som Nina hade sagt att jag skulle göra och efter ett tag gick han förbi rätt avslappnat och i slutet brydde han sig inte äns...Han gick jättefint han var tillochmed lite kaxig(på ett bra sätt), det är ovanligt för min Bagge <3

Jag tror att han har fått ÖVERSKOTTS-ENERGI!!! 


Kramiz MalinoBagge <3 

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards