malinobagheera

Direktlänk till inlägg 20 november 2012

Heeelt fantastiskt

Av Malin Grotherus - 20 november 2012 22:56

Träningen gick som förutspått helt fantastiskt ! HAn var avspänd redan när jag red fram gick i en bra form och var helt underbar !! När jag började min lektion fick han in bakbenen under sig lite till och bar sig ännu mer på bakbenen... *duktigponny* 


Fick göra mycket piruett förberedande i galoppen för att få in bakbenen.. Gjorde det jättebra när jag fick till min kordination... och kunnde parera alla hans försök att slippa att jobba ett ex var att han gjorde byten och hoppade i sidled...*suck*


Min kordination som faktiskt redan sats på prov en gg idag dock var det lite mer misslyckat. Vår musiklärare försöker fortfarande lära mig basgången på Musiken..fick tillslut spela lite på gitarren ist vilket var mycket enklare för då kan man spela och sjunga samtidigt mycket smidigit..


Tilbaka till träningen...

I traven var han fin fick göra lite som saxen fast med tanke träning och lösgörande..Första 2 blev sådär sen släppte det och han gick på rätt bra...

När jag var klar och hade travat av insåg jag hur svettig han var ... det är bara att ta fram klippmaskinen så fort som möjligt och ta bort lite hår.Tycker synd om honom när han måste åka i trailern när han är svettig (Han har täcken men ändå) så han slipper bli kall.. 


Nu ska jag fortsätta plugga lite matte B-delen imorgon 

Kramar Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Grotherus - 19 januari 2013 15:49

Bytt bloggplats och ska kolla om jag gillar den bättre har hört att den är jättebra ! Hoppas att ni kollar in den www.nattstad.se/malinobagheera  KRAM MALIN  ...

Av Malin Grotherus - 19 januari 2013 13:52

 " Kod för att importera min blogg till Nattstad:8603438224 " ...

Av Malin Grotherus - 18 januari 2013 09:20

Förlåt för min halvdöda blogg ska försöka flytta den till Nattstad så ska jag försöka få lite ordning på torpet ;)...

Av Malin Grotherus - 14 januari 2013 23:49

Har haft en trevlig första PRAO dag hos Maria ska bli roligt att komma dit på Onsdag ... Maria tyckte inte att det var ngn stor idé att jag kommer imorgon för då blir jag hundvakt när hon ska åka frisören och så ska det bli kalt och snöa den lilla st...

Av Malin Grotherus - 13 januari 2013 16:45

Har varit och kollat på när min lillebror var och spelade match i Hallstavik! Det var lite nervit i början ( första halvlek) då de blev lite "onödiga" mål !  Men i andra och trejde perioden fick de bättre spel och mer kontroll över spelet. Det är rol...

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards