malinobagheera

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Malin Grotherus - 4 januari 2012 21:55

Jag tänkte börja med en grej som heter fråga läsarna, det är jätteroligt !

Skriver en fråga tex. Vilken är din favorit saft?? (efter det skriver jag om ni ska skriva något specielt) 

sedan skriver jag min..

Jag gillar Päronsaft för att det är söööt och jag älskar färgen som blir när jag blandar den..

Fast såklart kommer jag göra hästfrågor!!

//Malinobagheera <3

Av Malin Grotherus - 4 januari 2012 21:34

Det är Dressyr VC på Eurosport NUUU!!!! 

Och just nu om jag hörde rätt är Kittel 2:a

Av Malin Grotherus - 4 januari 2012 11:38

Det blev ingen träning för Nina igår. Men då sms:ade mamma Maria Hall som har träningar i vårt stall på Tisdagar(jag tränade mycket för Maria förut  :D) Och Maria smsade tillbaks att hon hade tid att ta mig...

När hon kom hade hon med sig Tango hennes hund som är världens snällaste och busigaste... ;)


När lektionen började pratade vi en stund om vad jag har för mål och hur jag tränar när jag rider för Nina och vad vi övar på.. sedan red jag och vi red massor med bra övningar mycket rida i olika former och göra det vi kallade mer än en överstrykning.. :)


Jag kan oxå berätta att jag och Tango var bästiar när bagge stog i Marias stall.. Här kommer lite bilder på gull ungen som blivigt stor :

Marias Katt Oliver tycker att Tango är lite jobbig ibland..

Maria och Tango i sommras

Sen Maria och hennes underbara Coriander N

Nu blev det mycke bilder med det gillar vi :)

//Malinobagheera :)

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards