malinobagheera

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Malin Grotherus - 21 januari 2012 22:02

Jag skrittade barbacka i dag för att imorgon är det hård träning för Nina ! :D Bagge känns jättepigg och mjuk så det ska nog bli ett bra ridpass imorgon. Ja det blev skritt i ridhuset jag längde och kortade formen... Ja nu sitter mamma och kollar in tävlingar som vi ska åka på :)

Av Malin Grotherus - 21 januari 2012 14:41

Sitter och lyssnar på MUSIK !! Jag är en sån som älskar att lyssna på musik.

En sak som inte så många vet är att jag har en stero i stallet så att jag kan lyssna på musik när jag gör iordning Baggen sen tar jag med mig den till ridhuset så jag kan rida till musik då det är avslappnande för ryttaren och för hästen om det regnar,blåser eller knakar i ridhuset, eftersom man får bort lite av de ljuden.. :)


Jag går i Kultur inriktnig i skolan och några i min klass har gjort en underbar cover av den här låten(jag skulle vilja lägga upp ett kipp men har inget :( på de i min klass) ni får den riktiga ist: Hon har bott i uppsala ...I början av klippet står hon mot en vägg det är gympa salen på min skola Tunaberg...

Veronica Maggio - 17år

Ska åka till Ponnyn när mamma kommer hem (hon är och kollar på min lillebror som spelar match)

Bloggar ikväll eller om jag hittar något annat roligt..

Malla

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards