malinobagheera

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Malin Grotherus - 23 januari 2012 21:19

Japp, rubriken säger mycket idag blev det att sitta hemma och öva Populärmusikens hisoria kan säga det att tillsut blir man lite trött var tvungen att ta en paus så jag la in tyska glosorna :(

LÄXOR Blääää...!!!!! Men de måste göras så det är bara ätt kämpa på.

Mamma är i stallet och tar hand om skrutte plutt. Han får ta det lite lugnt idag då det är Nina träning som vanligt imorgon..Har läst lite i Bäst till Häst, den är jättebra!!! Har börjat på en ny header ska försöka lägga in den så snart som det bara går känner att jag behöver ändra utseéndet på den!!

Jag med alla (hehe..2 ;) ) läxor. Och boken Bäst till häst.

    

Boken Bäst till häst!!!!

 

Varma Kramizar MalinoBaggen :)

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards