malinobagheera

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Malin Grotherus - 6 januari 2012 18:27

Sitter på mitt rum och brevid mig sitter............................................
.

VÄRLDENS BÄSTA LOLLO!!!!!!!!  (Det står det i alla fall i min telefon ;) )


Nu får lollo blogga lite om sig själv då hon kommer att få blogga om jag är borta...


Hejsan alla sköna läsare! :D
Mitt namn äl Lovisa, men Malla kallar mig för Lollo. ;) 

Jag är 14 år jag med, och känner Malin sedan vi gick på låg- och mellan-stadiet tillsammans. Då var vibästa vänner.

( Och Vivvi, men henne tar vi någon annan gång. ;) ) 

Jag rider förstås också. Jag började innan Malla, men tog sedan ett uppehåll och började igen efter att hon ridit i några år. Okej... Detta kanske ni inte bryr er om, men iaf. x)

Mina intressen förutom att rida är att skriva (jag skriver noveller och texter hela tiden), åka skidor och snowbord, fota, baka och läsa. <3 (Harry Potter in my <3) 

Som sagt har jag ställt upp på att blogga om Malin är borta, så vi får väl se om ni kommer läsa något av mig igen. :) Men om ni vill läsa om mig så kan ni gå in på min blogg: http://tusslover.blogg.se Lite skumt namn, men aja. c: 

Gillar ni Harry Potter så ska ni kolla in min sida där jag rapporterar det seanste om HP! http://chokladgrodan.tumblr.com Aja, ha det bra alla goda läsare! Nu lämnar jag över datorn till Malla igen. Ses och hörs! ;) 



     

En bild på Lollo och mig. Lite dålig kvalite på bilden tog med web Cam :)

Kramiz Malinobagheera+lollo ;)

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards