malinobagheera

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Malin Grotherus - 26 januari 2012 22:34

Jag älskar ordspråk så när det kommer lite undliga rubriker så har jag haft hjärntork på rubriker och då lägger jag in ett ordspråk ist ;)

Igår red jag Baggen i ridhuset barbacka lite lugnt bara såg till att han fick röra sig...

Idag fick han vila eftersom jag inte kan rida på torsdagar för att ridhuset är bokat för hoppträn...Men det går bra då blir han lite extra pigg imorgon men det gör ingenting för han är så gullig när han blir pigg :) +att det är bra eftersom han kan utnyttja läget lite på tävlig...

Ja idag har jag inte gjort så mycket typ : Momo och Morfar kom och firade min lillebrors namsdag och vi åt lite fika :) Ska försöka att baka mina nya favo kakor har bara ätit dem en gång men de var så gudomligt goda :D 


Vet inte om jag har skrivit det men på söndag är det avsutten träff för Nina och vi ska prata om tävligssesongen ska bli trevlig :)

Malin :) 

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards