malinobagheera

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Malin Grotherus - 24 januari 2012 21:48

Fin rubrik eller hur??

Jag har tränat för Nina idag. Det gick jättebra och vi tränade mycket trav.

Nina sa att vi måste börja träna lite svårare slutor  så hon sa att jag skulle "tänka" GP sluta (i söndags bad hon mig att kolla på GP-ryttare och kolla på deras slutor) men hon förklarade att det var att jag skulle göra den tvärare och man kände verkeligen när jag kom åt honom för då blev han lite segare..men Nina sa att det var okej :)

Efter det tränade vi på lite skrittpiruetter och nina berättade lite hur de red i holland.


Och på söndag ska det bli roligt för då ska vi sitta och planera år 2012 års tävlings sesong !!! Ska bli jätteroligt.. Taggad!!

Jag vet inte vad jag råkade göra med headern ska försöka fixa det ;) Hehe..

Här är en bild från när Baggen stog i Karlstad:

 

Malinobagheera<3


Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards